Transmisje Internetowe
Sprzedaż i marketing
Przedsiębiorstwa wykorzystują streaming w celu zwiększenia sprzedaży i zwiększenia świadomości marki, promocji, budowania relacji z klientami oraz wsparcia partnerów biznesowych. Webcasting pozwala też na badanie klientów i tworzenie analiz marketingowych, a tym samym możliwość analizowania preferencji klientów oraz skuteczniejszego planowania kolejnych działań sprzedażowych i promocyjnych. Wideo jest doskonałym narzędziem do promocji produktów i usług złożonych. Jest to możliwe dzięki połączeniu przekazu głosowego z obrazem i prezentacją PPT.
Zastosowania
- szkolenia sprzedawców
- szkolenia dla partnerów i sprzedawców
- prezentacje dla klientów
- demonstracje produktów i usług
- wprowadzanie nowych produktów na rynek
- opinie / świadectwa klientów
- webinary (konferencje w postaci webcastów)
- wydarzenia / konferencje
Korzyści
- nowy kanał sprzedaży, pozwalający dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć sprzedaż
- nowy kanał do szkoleń i efektywniejszej integracji działań partnerów biznesowych
- obniżenie kosztów dotarcia dla klientów, a tym samym szerszą dostępność
- skrócenie czasu wprowadzania nowych produktów na rynek
- wydłużenie cyklu życia produktów
- Oferta
- Platforma
- Zastosowania
- Technologia
- O nas
- Start
(c) Livingmedia
Wrocław