Transmisje Internetowe

Sprzedaż i marketing

Przedsiębiorstwa wykorzystują streaming w celu zwiększenia sprzedaży i zwiększenia świadomości marki, promocji, budowania relacji z klientami oraz wsparcia partnerów biznesowych. Webcasting pozwala też na badanie klientów i tworzenie analiz marketingowych, a tym samym możliwość analizowania preferencji klientów oraz skuteczniejszego planowania kolejnych działań sprzedażowych i promocyjnych. Wideo jest doskonałym narzędziem do promocji produktów i usług złożonych. Jest to możliwe dzięki połączeniu przekazu głosowego z obrazem i prezentacją PPT.

Zastosowania

  1. szkolenia sprzedawców
  2. szkolenia dla partnerów i sprzedawców
  3. prezentacje dla klientów
  4. demonstracje produktów i usług
  5. wprowadzanie nowych produktów na rynek
  6. opinie / świadectwa klientów
  7. webinary (konferencje w postaci webcastów)
  8. wydarzenia / konferencje

Korzyści

  1. nowy kanał sprzedaży, pozwalający dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć sprzedaż
  2. nowy kanał do szkoleń i efektywniejszej integracji działań partnerów biznesowych
  3. obniżenie kosztów dotarcia dla klientów, a tym samym szerszą dostępność
  4. skrócenie czasu wprowadzania nowych produktów na rynek
  5. wydłużenie cyklu życia produktów
(c) Livingmedia Wrocław
Get Adobe Flash player