Transmisje Internetowe
Investor & Public Relations
Od samego początku webcasting był wykorzystywany do prezentacji wyników finansowych spółek oraz ważnych komunikatów biznesowych. W 2006 roku już 92% spółek z listy FTSE 100 (sto największych spółek na londyńskiej giełdzie) wykorzystywało regularnie webcasting do tych celów. Dalszy rozwój szerokopasmowego dostępu do Internetu znacząco zwiększył liczbę potencjalnych odbiorców. Obecnie około 80% użytkowników w Europie i USA ogląda online wideo. Dzięki temu zalety webcastingu można również wykorzystać w obszarze public relations.
Zastosowania
- prezentacje wyników finansowych
- walne zgromadzenia akcjonariuszy
- prezentacje dla inwestorów
- debiuty giełdowe, emisje
- raporty roczne
- konferencje prasowe
- komunikaty firmowe
Korzyści
- nowoczesny kanał komunikacji przedsiębiorstwa z inwestorami, akcjonariuszami i opinią publiczną
- poprawa relacji inwestorskich, aktywizacja inwestorów i akcjonariuszy
- wygodne i tanie narzędzie do kształtowania wizerunku spółki w mediach
- możliwość dotarcia do większej grupy docelowej np. inwestorów indywidualnych lub dziennikarzy z innych miast
- Oferta
- Platforma
- Zastosowania
- Technologia
- O nas
- Start
(c) Livingmedia
Wrocław