Transmisje Internetowe

Investor & Public Relations

Od samego początku webcasting był wykorzystywany do prezentacji wyników finansowych spółek oraz ważnych komunikatów biznesowych. W 2006 roku już 92% spółek z listy FTSE 100 (sto największych spółek na londyńskiej giełdzie) wykorzystywało regularnie webcasting do tych celów. Dalszy rozwój szerokopasmowego dostępu do Internetu znacząco zwiększył liczbę potencjalnych odbiorców. Obecnie około 80% użytkowników w Europie i USA ogląda online wideo. Dzięki temu zalety webcastingu można również wykorzystać w obszarze public relations.

Zastosowania

  1. prezentacje wyników finansowych
  2. walne zgromadzenia akcjonariuszy
  3. prezentacje dla inwestorów
  4. debiuty giełdowe, emisje
  5. raporty roczne
  6. konferencje prasowe
  7. komunikaty firmowe

Korzyści

  1. nowoczesny kanał komunikacji przedsiębiorstwa z inwestorami, akcjonariuszami i opinią publiczną
  2. poprawa relacji inwestorskich, aktywizacja inwestorów i akcjonariuszy
  3. wygodne i tanie narzędzie do kształtowania wizerunku spółki w mediach
  4. możliwość dotarcia do większej grupy docelowej np. inwestorów indywidualnych lub dziennikarzy z innych miast
(c) Livingmedia Wrocław
Get Adobe Flash player