Możesz zamówić realizację pojedynczego webcastu, uruchomić platformę do komunikacji wideo i skalować ją wraz z rozwojem komunikacji w firmie, albo zlecić wykonanie rozwiązania dedykowanego dla Ciebie.
W przypadku jednorazowej realizacji współpraca ogranicza się do zestawienia transmisji o wymaganej przez klienta funkcjonalności oraz ewentualnej realizacji i obsługi technicznej eventu.
Istotą modelu abonamentowego jest długofalowe wsparcie biznesu klienta poprzez udostępnienie know-how i narzędzi do usprawnienia i zwiększenia efektywności komunikacji w firmie. Na podstawie analizy specyfiki danej firmy proponujemy kompleksowe rozwiązanie, obejmujące strategię wdrażania webcastingu w firmie, dobór planu taryfowego oraz przeszkolenie pracowników odpowiedzialnych za tworzenie i zarządzanie webcastami. Nasi klienci otrzymują również bezpłatny dostęp do wsparcia technicznego.
Zaletą naszej oferty jest skalowalność parametrów kontraktu, pozwalająca na łatwe dostosowywanie abonamentu do bieżących potrzeb przedsiębiorstwa oraz pozwalająca wykorzystać efekt skali – koszt godzinnej transmisji do jednego odbiorcy w planie taryfowym Enterprise wynosi ok. 1,2 zł.