Zapoznaj się ze szczegółami naszych rozwiązań w obszarze: komunikacja wewnętrzna, relacje inwestorskie, public relations, human resources, marketingu, sprzedaży i wsparcia klienta.
Dysponujemy własnym sprzętem do rejestracji (kamery, oświetlenie, mikrofony) oraz infrastrukturą techniczną (serwery, oprogramowanie) pozwalającymi na rejestrowanie i transmisję online (live lub VoD) dowolnych eventów i zdarzeń komunikacyjnych na terenie całego kraju. Zarejestrowany materiał możemy prezentować w przygotowanej przez nas oprawie graficznej, która odpowiada przyjętym wytycznym wizerunkowym w firmie. Transmisję wideo możemy uzupełnić o dodatkowe elementy informacyjne, np.: agendę spotkania, prezentację PPT, dodatkowe materiały w załącznikach, czy informacje o partnerach. Nieodzownym elementem transmisji są narzędzia komunikacyjne, tj. sondaże w czasie rzeczywistym i zadawanie pytań, które umożliwiają prowadzenie komunikacji zwrotnej z uczestnikami.
Na życzenie klienta możemy również wykonać mailing przed eventem, który będzie zapraszał do uczestnictwa w nim. Po zakończonej transmisji klient otrzyma szczegółowy raport ze statystykami, obejmujący m.in. dane o paśmie transmisji, liczbie unikalnych uczestników, liczbie wejść na stronę prezentacji oraz geolokalizacji odbiorców. Dostęp do webcastu może być ograniczony i wymagać uwierzytelnienia za pomocą loginu i hasła.