szkolenia online
Oferujemy umowę abonamentową, w ramach której otrzymacie Państwo konto na naszym serwerze oraz nieograniczony dostęp do konsoli Livingmedia. Jest to działająca po stronie serwera, dostępna przez przeglądarkę internetową, nowoczesna aplikacja webowa, pozwalająca na zdalne zarządzanie szkoleniami (od tworzenia webinarów, określania parametrów, przydzielania uczestników, aż po publikowanie, mailing i szczegółowe statystyki).
1. publikacja audio-wideo
Transmisja wideo jest dostępna przez dowolną przeglądarkę internetową i nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania. Uczestnicy szkolenia live mogą
na żywo śledzić przebieg szkolenia. Szkolenie udostępnione w wersji VoD jest podzielone na interaktywne rozdziały, ułatwiające nawigację i oglądanie wybranych fragmentów webinaru.
2. komunikacja zwrotna
Dzięki czatowi uczestnicy mogą na bieżąco zadawać pytania; opcja moderacji pozwala trenerowi dodatkowo zarządzać pytaniami uczestników. Dzięki realizowanemu w czasie rzeczywistym sondażowi, można na bieżąco weryfikować opinie odbiorców.
3. moduł testów
Szkolenie może zawierać moduł testowy, pozwalający na sprawdzenie wiedzy uczestnika w trakcie lub po zakończeniu szkolenia. Wyniki testów zapisywane są w konsoli automatycznie, dla każdego uczestnika indywidualnie.
4. komunikacja rich media
Organizator szkolenia może dodatkowo: udostępniać prezentację PPT i pliki do pobrania, moderować czat, rejestrować wideo do późniejszego odtworzenia w wersji VoD oraz synchronizować grafikę i wideo w trakcie transmisji.
5. statystyki
Konsola pozwala na generowanie statystyk dotyczących aktywności poszczególnych uczestników (czas odbierania strumienia wideo, liczba wejść na stronę transmisji, geoIP). System umożliwia również przeglądanie historii logowania i wylogowania wraz z dokładnym czasem i IP dla każdego uczestnika.
6. mailing
Konsola zawiera zintegrowane narzędzie do automatycznego wysyłania mailingu do grup zdefiniowanych w systemie (np. uczestników, autoryzowanych uczestników lub gości).
7. integracja IT
Na życzenie klienta możemy zintegrować konsolę z innymi systemami IT klienta, np. systemami lojalnościowymi, systemami wsparcia sprzedaży, systemami dla partnerów.